2,7 milliárd eurót költ az Inditex cégcsoport egy olyan rendszer kialakítására, amely ötvözi az online és az offline vásárlás előnyeit - írja a Portfolio.
A – többek között – a Zara, a Massimo Dutti, a Bershka, és a Pull&Bear márkák mögött álló cégcsoport egy olyan vásárlási rendszert és applikációt fejleszt, amellyel a ruhaüzletek árukészletéből lehet online válogatni.

A tervek szerint a techonlógia segítsévégel az online megvásárolt termékeket akár már aznap át lehet venni.
A Portfolio azt is hozzáteszi, hogy a vásárlók akár próbafülkét is foglalhatnak, a fizetést pedig QR-kód alapján, a kassza használata nélkül intézhetik.
A tervek szerint a rendszert a következő három évben vezetik be a fast fashion üzletekben. Hogy ez a magyar üzletekre is vonatkozik, egyelőre nem tudni.
Ketchupokat teszteltünk: tarolt egy márka a kóstolóknál
A Mielőtt megveszed újabb részében kilencféle ketchupot kóstoltunk. Vakteszteltük például az Aldi, a Lidl, a Spar saját márkás termékét, vagy a Globus, a Heinz, az Univer ketchupját. Vajon megéri a drágábbra költeni, vagy az olcsóbb is ugyanolyan finom?
0 seconds of 5 minutes, 12 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9