2,7 milliárd eurót költ az Inditex cégcsoport egy olyan rendszer kialakítására, amely ötvözi az online és az offline vásárlás előnyeit - írja a Portfolio.
A – többek között – a Zara, a Massimo Dutti, a Bershka, és a Pull&Bear márkák mögött álló cégcsoport egy olyan vásárlási rendszert és applikációt fejleszt, amellyel a ruhaüzletek árukészletéből lehet online válogatni.

A tervek szerint a techonlógia segítsévégel az online megvásárolt termékeket akár már aznap át lehet venni.
A Portfolio azt is hozzáteszi, hogy a vásárlók akár próbafülkét is foglalhatnak, a fizetést pedig QR-kód alapján, a kassza használata nélkül intézhetik.
A tervek szerint a rendszert a következő három évben vezetik be a fast fashion üzletekben. Hogy ez a magyar üzletekre is vonatkozik, egyelőre nem tudni.
5 dolog, amit nem tudtál a világ legnagyobb óriáskerekéről
Az Ain Dubai-nak, vagyis Dubaj Szemének nevezett kerék a Bluewaters-szigeten található Dubajban.
0 seconds of 47 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Hadas Kriszta és Sváby András a Kettős:pont podcastben
48:24