Amint arról beszámoltunk, szombaton a Yettel több ügyfele panaszkodott arra, hogy egyes időszakokban nem tudtak telefonálni és az internetszolgáltatás sem működött. A hálózatkiesést a Startlapnál is tapasztaltuk. Volt, hogy segített az újraindítás, volt, hogy nem.
A cég hivatalos válasza szerint a tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleik akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban. A hibát kora délutánra sikerült elhárítani.
A Yettel szerdán SMS-ben értesítette ügyfeleit, hogy a hálózatkiesés miatt kompenzálni szeretné az érintetteket. Munkatársunk telefonjára az alábbi üzenet érkezett: “Kedves Ügyfelünk! A hétvégi hálózati kimaradásért elnézésedet kérjük. Szeretnénk a kellemetlenséget kompenzálni, és az alábbi lehetőségek közül egyet felkínálni a számodra.” Négy ajándék közül lehet választani az üzenet szerint, május 1-ig: 1 nap korlátlan belföldi mobilinternet, 1 nap korlátlan belföldi telefonhívás, 1 hét korlátlan hálózaton belüli SMS, vagy 10 százalékos kedvezmény az okosóráik és okoskarkötőik árából, ami a Yettel üzletekben lehet kérni. Az érintetteknek elküldték az aktiváláshoz szükséges kódokat.