Jelentősen megújul az idén húszéves budapesti Westend bevásárlóközpont, az átalakulásra több millió eurót fordítanak – közölte a tulajdonos West End Magyarország Zrt. az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a bevásárlóközpontban jelenleg több mint 400 üzlet található, ennek több mint egyharmada kicserélődött az elmúlt három évben egy tudatos, új célcsoportokat célzó stratégia eredményeképpen.
A következő három évben számos új üzlet és szolgáltatás, valamint további fejlesztések várják majd a látogatókat. Az épület egyes részeit felújítják, így a csaknem 50 éttermet és kávézót magában foglaló ételudvart is.
Az átalakítás során maximálisan kihasználják a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket – jelezte a tulajdonos. A logó mellett megújul a tájékoztatórendszer is, ahol szintén a digitális felületeket helyezik előtérbe.
A bevásárlóközpont a jövő év első felében bevezeti az egyszerű, papírpénzmentes parkolást.
A pláza évente több mint 20 millió látogatót fogad. Az MTI kérdésére a West End Magyarország arról tájékoztatott, hogy az elmúlt három évben átlagosan 5 százalékkal nőtt a látogatószám. A társaság éves árbevétele meghaladja a 30 millió eurót.