Az év utolsó napján indul a nagy Vodafone-leállás - mutatjuk, mi nem fog működni
Ahogyan arról már beszámoltunk, a Vodafone január 1-től nevet és márkát vált. Az átállás során a Vodafone ügyintézési csatornái: beleértve a személyes, telefonos és online ügyfélszolgálatot, szünetelnek. Ez azt jelenti, hogy ebben az időszakban nem lehet új előfizetéseket kötni, meglévő szerződéseket módosítani, számlákat befizetni, adatopciókat vásárolni vagy roaming szolgáltatást aktiválni.
Az online felületeken, így a My Vodafone applikáción keresztül történő mobilvásárlások (például autópálya-matrica vagy parkolás) szintén nem lesznek elérhetők.
A weboldaluk átalakítása miatt a webshop nem működik, így sem szerződésmódosításra, sem új szolgáltatás vagy készülék rendelésére nem lesz lehetőség. A My Vodafone alkalmazás szintén megújul, ezért
december 31-én 15:00 órától nem lehet majd belépni, de január 2-tól az új One applikációkban ismét elérhetők lesznek a megszokott funkciók.
Egyáltalán nem lesz ügyfélszolgálat
A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon sem lehet majd ügyintézést végezni, például új szolgáltatási csomagot előfizetni, szerződést módosítani, számlát befizetni, roamingot aktiválni, készülékekkel kapcsolatos ügyeket intézni, egyenleggel kapcsolatos ügyintézést végezni vagy SIM-kártyát aktiválni. Az ügyfelek türelmét kérik, amíg az átállás zajlik.
A szolgáltató arra kéri ügyfeleit, hogy a szükséges feladatokat még időben végezzék el. A feltöltőkártyás felhasználóknak érdemes előre elvégezni az éves adategyeztetést és az egyenlegfeltöltést, mert az átállás idején csak bankautomatákon keresztül lesz majd lehetséges.
A OneTV webes és applikációs felületére sem lehet majd belépni az átállás ideje alatt. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók viszont tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.
Az Easy Rider alkalmazás sem fog működni az átállás idején, így autópálya-matricát vásárolni vagy parkolást indítani sem lehet majd. Ugyanez vonatkozik a mobilvásárlási funkciókra, például az SMS-ben történő autópálya-matrica vásárlásra, parkolásra vagy lottóra.
Pánikra semmi ok: autópálya-matricát benzinkutakon vagy más alkalmazásokon (pl. Simple), lottót pedig lottózókban vagy online felületeken is lehet vásárolni.
Mi marad elérhető?
Az átállás kizárólag az ügyfélszolgálati és vásárlási rendszereket érinti. A televíziós, internetes és mobilszolgáltatások zavartalanul működnek majd, így a hétköznapi használatban nem lesz fennakadás.
A változásokat követően a Vodafone új online felületekkel jelentkezik. Január 2-től a megújult www.one.hu weboldal és az új One applikáció fogja kiszolgálni az ügyfeleket, modernizált funkciókkal. A vállalat köszöni ügyfelei megértését és türelmét az átállási időszakban. További információkért érdemes figyelni a szolgáltató tájékoztató csatornáit.