Az idei év nem indult valami jól a Telekom és a Vodafone háza táján: január másodikán gyakorlatilag országszerte leállt a két cég szolgáltatása. Ez érintette a telefonokat, az internet- és a tévészolgáltatást egyaránt, a fennakadások pedig egy napnál is tovább tartottak – írja a 24.hu, ahol idézik is a Vodafone állásfoglalását az ügyben.
A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban,
a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek – állt a közleményben.
A váratlan és viszonylag ritka jelenség miatt a Vodafone most úgy döntött, hogy valamivel kompenzálja az ügyfeleit. A portál információi szerint a cég úgy döntött, hogy
az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 forintot jóváír,
melyet a következő számlán érvényesítenek. Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.