Korábban megírtuk, miszerint december 31. és január 2. között technikai átállás miatt a Vodafone-nál szünetel az ügyfélkiszolgálás: ebben az időszakban elérhetetlenek a cég online felületei és a My Vodafone applikáció is, számol be a Világgazdaság. A kimaradó szolgáltatások One néven működnek majd tovább.
Halad az átállás
A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és a vásárlást érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd. A cég azt is közölte: érdemes felkészülni arra, hogy autópálya-matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkolóautomatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.
A Vodafone.hu cím már a One.hu felületére irányítja át a felhasználókat,
azonban korábban az applikációs ügyintézéshez szükséges My Vodafone helyét még nem váltotta fel a One új alkalmazása.
Reggel fél 8 körül már elérhetővé vált az alkalmazás frissítése, azonban még mindig nem használható ügyintézésre. A cég az applikáción keresztül közölte, hogy “az alkalmazás jelenleg nem elérhető”, a telefonálás, az sms-ezés, az adathasználat és az otthoni vezetékes szolgáltatás viszont zavartalanul működik továbbra is.
Később, fél 10 körül már működött a One applikációja is. Akinek korábban le volt tölve a Vodafone-alkalmazás, annak most mindössze egy frissítést kell elindítania a One applikációnál.