Ez sokaknál kicsapja a biztosítékot: a Vodafone az ünnepek előtt jelentette be, mikortól lehet majd idegeskedés nélkül tévézni
Panaszáradattal kell szembenéznie az utóbbi időben a januártól One névre váltó Vodafone-nak a sokakat dühítő, a Vodafone TV lecserélésekor jelentkező problémák miatt. A hvg.hu kedden arról cikkezett, hogy ez az átalakulás jelentősen érinti a megszokott műsorszórást, a televíziós beltéri egységekre folyamatosan érkeznek a kötelező érvényű frissítések, a panaszok szerint nem a megszokott mederben működik a szolgáltatás és a hozzá tartozó lehetőségek.
A felhasználók visszajelzései alapján az egyik legtöbbször felmerülő gond a csatornák közötti lapozás lassúvá válása, mások arról számoltak be, hogy hiába előfizetők, az adás nem indul el, csak “gondolkodik” a médiabox percekig. Sokan magában a OneTV teljes rendszerében tapasztalják az általános lassúságot.
A kialakult helyzetről tájékoztató cikk megjelenése után nem sokkal a Vodafone reagált a felhasználói kritikákra a hvg.hu-nak. A cég válaszában azt ígérte, hogy
“a platformhoz, az applikációhoz, valamint a webes felülethez januárban érkezik új frissítés, amely jelentős mértékben hozzájárul majd az ügyfélélmény növeléséhez”.
Azt írják továbbá, hogy a “frissítés rövidíti majd a csatornaváltások között eltelt időt, orvosolja a profilválasztással megfogalmazott problémákat (amennyiben az ügyfél csak egy profilt hoz létre, akkor a profilválasztást a rendszer automatikusan átugorja), megkülönböztető jelzésekkel lesz ellátva a felvétel funkció a rögzíthető és a már rögzített tartalmak esetében, gyorsabbá válik a műsorújság és a mini műsorújság betöltése, továbbá optimalizálja a felhasználói felület feliratait és a visszalépés funkciót”.
Mindez tehát azt jelenti, hogy aki az ünnepek alatt tévézéssel (is) töltené az idejét, készüljön fel rá, hogy a kellemetlenségek a következő napokban továbbra is fennálnak majd. A Vodafone a OneTV platform végleges működési módjának kialakításáig az ügyfelek türelmét és elnézését kéri.