Sok cég került és kerül bajba a koronavírus-járvány okán a kormány által elrendelt veszélyhelyzet következtében. A Bónusz Brigád kidolgozott egy módszert, amely révén – reményeik szerint – az elmúlt tíz évben kialakított rendszerüket a jelenlegi állapotok ellenére is partnereik és a vásárlóik szolgálatába képesek állítani – közölte közleményében Kaprinay Zoltán, a cég egyik alapítója.
A gazdasági problémákkal küzdők között rengeteg az egyéni vállalkozás – fodrászok, fogorvosok, taxisok, masszőrök, fitneszedzők, bébiszitterek –, vagy mikro-, kis- és középvállalkozás: étterem, szépségszalon, fitneszterem, játszóház. A közösségi vásárlói oldal számukra dolgozta ki új rendszerét.
Mint közleményükben fogalmaznak, ezen vállalkozások számára lehetőséget kívánnak biztosítani, hogy egy egyszerű megjelenéssel az oldalukon ezekben a napokban is bevételhez jussanak.
A gyakorlatban mindez úgy néz ki, hogy például egy fodrász – akinek most megcsappant a munkája – eladhat a Brigádon keresztül öt hajvágást úgy, hogy a vásárló már most kifizeti, de csak majd akkor használja fel amikor vége a megszűnik a veszélyhelyzet.
Következő lépésként a Bónusz brigád a vásárlástól számított maximum két napon belül elutalja a vállalkozónak a neki járó összeget és megadja a kódot, amivel majd azonosítani lehet a vásárlót.
A Brigád megfogalmazása szerint a vállalkozások így azonnali bevételhez jutnak, a vásárlók pedig segíthetnek és előfizethetnek a kedvenc szolgáltatásukra.
A cég oldalán való megjelenésre már most lehetősége van a vállalkozásoknak.
.