Új kedvenc édesség tűnt fel a láthatáron: sorra nyeri a díjakat a magyar gyártású üveges fagyi, ami dubai csokis ízben is kapható. Kirschner Zoltán tulajdonos a KEMMA-nak mesélte el vállalkozása sikertörténetét.
Bátor ötlet hozta meg a sikert
Tavaly nyáron kezdett üveges fagylaltok árusításába a tatabányai Bocco Doro Kft. A kockázatos vállalkozás mögött sok év tapasztalata állt: a tulajdonos, Kirschner Zoltán már több évtizede foglalkozik fagylaltok értékesítésével és gyártásával. A hirtelen jött siker azonban még őt is meglepte. “Vegyes volt a visszajelzés” – mondta. “Egyrészt, sokan féltek az üvegtől, mert törik. De nagyon tetszetős is, hiszen látványosak benne a különböző színes, saját főzésű rétegek. Mérlegeltünk, de bátrak voltunk és bevállaltuk. Milyen jól tettük. A végeredmény pedig
3 féle íz lett, üvegben, amiből jóval több fogyott, mint papírpoharasból összesen, pedig utóbbiból öt félét lehetett kapni.
Tarol a dubai csokis fagyi
Ma már tízféle ízből válogathatnak az üveges fagylalt rajongói: az elsők között voltak az áfonyás joghurt és a chia-mangó-málna. A legújabb ízek között találjuk a dubai csokis fagyit: tavaly november óta kapható a
pisztáciás-csokoládés ízű jégkrém pisztáciakrémmel, kadayif tésztával és csokoládé öntettel.
A vékony szálú tészta állagát az olajos-magvas krém garantálja: a tészta ebben nem puhul meg, és fogyasztásig ropogós marad.
“Már 2025 is sok-sok munkával indult az üzemben” – mesélte Kirschner Zoltán.
Január elsején 45 és fél raklappal rendeltek a dubai csoki fagylaltból, ami összesen 36 ezer üveges fagylaltot jelent.
A kollégák 8 munkanapon át dolgoztak folyamatosan.”
A tatabányai vállalkozás termékei már 10 díjat nyertek az évtizedek alatt: Kirschner elmondta, hogy ennél nagyobb elismerésre nincs is szüksége. Arra is nagyon büszke, hogy télen, jóval a fagylaltszezon előtt is ekkora a kereslet a termékeire.