Visszatér Magyarországra az ismert amerikai vízi és vitorlás sportmárka – írja a Onbrands.hu.
Az amerikai ruházati cég fő törekvése, hogy a vízparti viseletet stílusossá tegye és sportos eleganciával töltse fel. Főként a tengeri stílus, a vitorlázás és a vízi sportok szerelmeseit célozza meg termékeivel.
A Nautica tulajdonosa 2003-tól a VF Corporation lett, amely elérte, hogy a márka 2017-ben megjelenjen idehaza is. Viszont a 2018-as tulajdonosváltás miatt, amikor is az Authentic Brand Group lett a birtokosa új a brandnek, a Nautica kivonult Magyarországról.
Az 1986-ban 6 termékkel induló márka David Chu nevéhez fűződik, és mára már több mint 35 kategóriával büszkélkedhet. Megtalálható férfi, női, gyermek ruházat és kiegészítők is a vízi sportok kedvelőinek, különböző stílusú sportviseletekre kialakítva.
“A márka Magyarországra a nyári szezonban új férfi kollekcióval tér vissza, ősztől pedig további női darabokkal is kiegészül a kínálat” – nyilatkozta Kun Álmos, a Nauticát forgalmazó Dockyard marketing menedzsere.