A magyar pénzintézet a mai nap folyamán az ügyfeleinek egy olyan adathalászattal kapcsolatos figyelmeztetést küldött, mely szerint az eddigiekhez képest újfajta támadás áll fent folyamatosan.
Jelen ismereteik szerint bizonyos esetben, amikor az internetes keresőbe valaki beírja a K&H bankra, vagy K&H e-bankra vonatkozó keresőszót (pl. K&H bank, K&H, KH, KH ebank stb.), előfordulhat, hogy egy hirdetés jelenik meg az első helyen.
Ez a hirdetés gyakran nem a K&H Bank hivatalos weboldalára, hanem egy adathalász oldalra mutat.
Arra kérnek mindenkit, hogy mielőtt a hirdetésre kattintana, fokozott figyelemmel olvassa el kétszer a domaint, amire az vezet. Ez a hirdetés felső sorában egyértelműen látható.
Tovább ügyeljenek arra, hogy a domain végződés .hu és ne .com legyen. Valamint a helyesírás is okot adhat gyanúra (pld. e-bank szóban betűhiba van: ehank).
A kattintás után fokozottan ellenőrizzük, hogy a böngésző címsávjában a bank weboldal címe pontosan szerepeljen! A K&H Csoport hivatalos weboldalainak elérése mindig pontosan így kezdődik: https://www.kh.hu/
Ha bárkiben kétely merülne fel, akkor mindig inkább közvetlenül a böngésző címsorába írja be a fenti címet!
Ha bárki rendellenességet tapasztalna, azonnal vegye fel a kapcsolatot a pénzintézet munkatársaival, a K&H TeleCenteren keresztül, a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon!