Hétfő délben a KÖKI Bevásárlóközpontban megnyitotta kapuit a Koton – számolt be a hírről az üzletközpont a Facebookon. Az üzletben női, férfi és gyermek ruházati kollekció egyaránt helyet kapott.
A magyar fülek számára viccesen csengő nevű bolt webshopját böngészve az derül ki, hogy a Koton árazása az itthon is jól ismert további fast fashion márkákéhoz hasonló. A legdrágább női egyberuhát jelen árfolyamon számolva körülbelül 23 ezer forintért kínálják, de a többségét ennél jóval olcsóbban is megvehetjük, 13 ezer forintért már egy csomót válogathatunk, a leértékelt darabok között pedig bőven találni 2-3 ezer forint körül is mini ruhákat a nyári kollekcióból. Egy férfi farmerért 6-8 ezer forintot kérnek online, egy ingért pedig 8-16 ezer forintnak megfelelő török lírát kell fizetni.
A legolcsóbb női télikabát 9500 forint, és a legdrágább sem több 30 ezernél.
Nem csak a ruhák árazása, de a dizájnjuk sem kínál nagy meglepetéseket, a kínálatban a szokásos szabásokkal és színekkel találkozhatunk.
A Kotonnak több mint 400 üzlete van közel 30 országban, az árú mintegy 90 százaléka Törökországban készül, és 35 évi tapasztalattal rendelkeznek a divat és a kiskereskedelem terén. A cég középtávú tervei között szerepel, hogy világszerte 130-150 új üzlet megnyitása, elsősorban külföldön.
Ahogy az első bolt is, úgy a többi is bevásárlóközpontokban kap majd helyet és várhatóan még az idén megkezdik az árusítást.
A budapesti helyszínek mellett a török lánc többek között Sopronban, Debrecenben, Szegeden és Székesfehérváron nyit üzletet.
Összesen több mint 6000 négyzetméternyi eladóteret szánnak a magyar közönség számára, és a tervek szerint a legnagyobb a KÖKI Bevásárlóközpontban lévő marad, amely mintegy 1000 négyzetméteres alapterületen foglal helyet.