A járványhelyzetben sokan az internetes vásárlást részesítik előnyben, a Tesco pedig egy telefonos alkalmazással igyekszik segíteni a vevőit. Extra funkciók is elérhetők, például: nem kell friss listát összeállítani, hanem le lehet adni újra a korábbi rendeléseket, vagy a termékek vonalkódját leolvasva még gyorsabbá tehetjük a vásárlás.
Hogy működik az applikáció?
Mindenekelőtt le kell tölteni az alkalmazást az appáruházból az okostelefonra, táblagépre. A bejelentkezéshez csak az e-mail címre és jelszóra van szükség, de amennyiben házhozszállítást szeretnénk rendelni, szükséges a regisztráció. Az „Élelmiszerek” feliratra tapintva több kategóriában áttekinthetők a termékek, ha hosszan tartjuk rajta az ujjunkat, akkor a kosárba helyezzük őket. A kosár az oldal alján látható, aminek a teljes tartalma úgy tekinthető meg, ha felfelé húzzuk az ikont. Ezután a szállítási módot kiválasztása és az idősáv foglalása következik, majd a fizetési mód választása. Miután a fizetés visszaigazolásra került, a szállítási idő elmehthető a naptárába.
Mit lehet venni?
A kínálat megegyezik a weboldalon és a mobilalkalmazásban, ahogy az árak is, sőt, az alkalmazásban a tényleges promóciós ajánlatok teljes listája is megtalálható, így az app használói nem marad le kedvezményekről – írja a tesco.hu.