A boltlánc közleményében hangsúlyozza, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a rendeléseket a lehető legbiztonságosabban szállítsák ki, ezért ismét lözzétették a tavasszal meghozott intézkedéseiket, amelyek egyébként azóta is érvényben vannak.
Mint írják, „amíg a jelenlegi helyzet engedi”, a rendeléseket az ajtóig szállítják és a kártyás fizetés is lehetséges kiszállítóknál, akik maszkot viselnek, valamint a kezüket és a bankkártyaterminált is fertőtlenítik, illetve megfelelő távolságot tartanak.
A termékfelhalmozás megakadályozása érdekében a Tesco 80 kilogrammban maximalizálja az egy rendelésben kiszállítható csomag súlyát. A limit elérésére a honlapjukon egy üzenet figyelmezteti a vásárlót.
A személyes érintkezés minimalizálásának érdekében a kiszállító telefonon felveszi a kapcsolatot a rendelővel az átvétel előtt, hogy megbeszélhessék, ott hagyhatja-e rendelést az ajtaja előtt. Telefonon arról is egyeztethetnek, ha valamelyik terméket nem szeretné átvenni a vásárló.
Minden rendelést bevásárlószatyrokban, így érintés nélkül szállítanak a megadott címre.
A karanténban lévő vásárlóktól azt kérik, a rendelés során jelezzék, hogy karanténban vannak, és az online fizetési móddal előre fizessenek. A kiszállító telefonon fogja keresni őket, hogy egyeztethessenek az átvétel helyéről és idejéről. Számukra a rendeléseket bevásárlótáskában szállítják ki.
A Tesco közleményében hangsúlyozza: a helyzet bármikor megváltozhat a kiszállítási területek bármelyikén, ezért kérik, hogy a vásárlóik folyamatosan kísérjék figyelemmel az áruházlánc honlapját.
.