A koronavírus-helyzetre való tekintettel a Tesco korábban bevezette többek közt, hogy egyes kategóriákon belül 12 darabban maximalizálják a megvásárolható mennyiséget vásárlónként annak érdekében, hogy minél többen hozzájuthassanak az adott termékekhez. Néhány nappal később azonban újabb korlátozásokat eszközöltek, melyről e-mailben is tájékoztatták a regisztrált ügyfeleket.
Súlykorlátozást vezettek be
“Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vásárló vehesse igénybe szolgáltatásunkat, a március 30-án vagy azután leadott vagy módosított rendelések esetén mennyiségi korlátozást vezetünk be: egy vásárló egyszerre maximum 80 kg árut rendelhet. Ez körülbelül egy családi nagybevásárlás mértéke. Amennyiben túllépné a megengedett limitet, weboldalunk erre figyelmeztetni fogja Önt” – áll a tájékoztatóban.
Az online rendelés közben összeválogatott termékek maximális súlyának megszabása mellett tovább szigorították a bizonyos termékekből vásárolható mennyiséget.
“Annak érdekében, hogy az alapvető élelmiszereket minden vásárlónk számára elérhetővé tegyük, bizonyos kategóriákban korlátoztuk a megvásárolható termékek maximális számát. A megvásárolni kívánt termékek maximális számát az adott terméknél találja meg. Ha március 14-e előtt megrendelését magasabb mennyiséggel adta le, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt mennyiséget kiszállítsuk, de egyes termékek alacsony elérhetősége miatt ez nem minden esetben lesz lehetséges” – folytatták az intézkedések sorát, majd arra is kitértek, hogy előfordulhat, hogy nem elérhető a konkrét termék, ezért csere- vagy helyettesítő terméket szállítanak. A személyes kapcsolat elkerülése érdekében a vásárló nem fogja tudni a termékeket közvetlenül a futárral visszaküldeni, azonban a legközelebbi Tesco üzletben visszaválthatja azokat.
Személyes érintkezés csökkentése
Több intézkedéssel is elősegítik, hogy minél jobban csökkentsék a személyes érintkezések számát. Többek közt a fizetési módokban hoztak változtatást: új rendelések esetén kizárólag online fizetést fogadnak el, ám amennyiben a vásárló a rendelést március 13. előtt adta le és a futárnál történő fizetést választotta, úgy aszerint szállítják ki.
Azt is külön kérték, hogy a megrendelők ellenőrizzék, hogy a regisztrációkor megadott telefonszám valóban helyes-e, ugyanis a szállító telefonon fogja keresni a vásárlókat, hogy megbeszélhessék, hol teheti le a rendelést, illetve egyeztethessenek a helyettesítő termékeről.
“Hogy megvédjük Önt és futárainkat, kérjük rendelését igényelje bevásárlószatyrokkal ezekben a napokban. Ezzel a megoldással elkerülhetjük a személyes érintkezés esélyét megrendelt termékeivel” – kérték.