A clubcardos visszaéléseknek mostantól vége, de az online kiszállításokat is érinti a változás – írja a Profitline. A Tesco változtat az Általános Szerződési Feltételeken, így július 15-től
kizárólag a felhasználói fiókban saját névre és a felhasználói fiókkal megegyező email címen regisztrált Clubcardot fogadják majd el a hűségprogram keretein belül.
Az akciók érvényesítésére és a pontgyűjtésre is vonatkozik a Tesco módosítása.
Könnyen követhető hűségprogram
A Tesco Clubcard programja egy olyan vásárlói hűségprogram, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy vásárlásaik után pontokat gyűjtsenek. Ezeket a pontokat később kedvezményekre válthatják be, így spórolhatnak vele. A program különböző promóciókat és exkluzív ajánlatokat is kínál a tagok számára, használata pedig egyszerű, hiszen a kártya vagy a mobilalkalmazás segítségével könnyen nyomon követhető és felhasználható a gyűjtött pontok mennyisége.
Nem ez az egyetlen változás
Újdonság továbbá az is, hogy ezentúl a Tesco Otthonról szolgáltatás igénybevétele során az ügyfél számára összekészített és kiszállított bevásárláshoz nem mellékelnek kinyomtatott szállítólevelet. Ezt mostantól ugyanis kizárólag a regisztrált e-mail címen keresztül kapja meg elektronikusan a vásárló, a termékek átvételét megelőzően, az átvétel napján.
Az áruházlánc a változásokról e-mailt is küldött a vásárlóinak.