Januárban már több mint kétezer, februárban pedig tovább 400 termék árát csökkentette a Tesco. A külső körülmények most ismét lehetővé tették, hogy további 2000 termék árát tartósan csökkentse az áruházlánc – írja a Napi.hu.
Pálinkás Zsolt, a Tesco magyarországi vezérigazgatója a lapnak elmondta, hogy az energiaárak mérséklődése, a forint árfolyamának erősödése, valamint a beszállítói árak csökkenése tette lehetővé a mostani árcsökkentést.
A mostani lépést várhatóan minden vásárló megérzi, ugyanis az árcsökkentés átlaga 9,4 százalék lesz.
Jó hír, hogy ha szállítóik áraiban is megjelennek a világpiaci változások pozitív hatásai, akkor a közeljövőben további termékek árát mérsékelhetik.
A Tescóban is kevesebbet költenek
Mit arról mi is beszámoltunk, a KSH jelentése szerint az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom volumene 10,3 százalékkal lett kisebb márciusban az előző év azonos időszakához képest.
Martin Coulam, a Tesco működési igazgatója szerint náluk elsősorban a hús- és tejtermékek iránti kereslet csökkent, de zöldségből és gyümölcsből is kevesebbet vásárolnak. Üzleteikben folyamatosan keresik a kedvezményeket és a leárazásokat. A Spar üzleteihez hasonlóan itt is egyre népszerűbbek a saját márkás termékek.