A Tchibo Family az egyik legjellegzetesebb termék a hazai kávéfogyasztók körében, szembeötlő sárga csomagolásával. Most véget ér örökre a hazai forgalmazása – írja a Mindmegette.hu. Sokan rendszeresen ezt a kávét töltötték a kotyogósba, és szinte minden nagyobb boltban megtalálható volt.
Egészen eddig: a Tchibo Family brand azonban megszűnik, valószínű az utolsó darabjai is eltűnnek hamarosan az üzletekből.
A változás hátterében az áll, hogy a Tchibo átalakítja kávémárkáit, és a százéves Eduscho brand részeként viszi tovább a Tchibo Family terméket, amely mostantól Eduscho Family néven lesz elérhető.
Bár a csomagolás frissül, a darált kávé eddigi receptje változatlan marad, így a vásárlók továbbra is a jól ismert ízt élvezhetik.
Az Eduscho márka már száz éve létezik, 1924-ben Eduard Schopf alapította. A név az alapító nevének kezdőbetűiből származik.