A Tesco idén is forgalmazza saját márkás, Tesco Finest szaloncukrait, amelyek a Szamos receptje alapján készülnek – ezt a csomagoláson is feltüntetik -, de kedvezőbb árú alternatívát kínálnak az eredeti termékhez képest – írja a Pénzcentrum. A Tesco Finest szaloncukrok 300 grammos kiszerelésben elérhetők, 3799 és 4699 forint közötti áron, de Clubcarddal akár 3499 forintért is beszerezhetők. Ezzel a kedvezménnyel a kilónkénti ár 11 663 forintra csökken: a termék ugyanennyibe került tavaly is.
A Tescóban emellett eredeti Szamos szaloncukrot is vásárolhatunk, különböző ízesítésekben. A 250 grammos csokoládékrémmel töltött marcipán szaloncukor 3399 forintba kerül Clubcarddal: ez kilónként 13 596 forintos árat jelent.
Az eredeti termék így 17%-kal drágább, mint a Tesco Finest változat.
A legolcsóbb, 150 grammos Szamos válogatás Clubcarddal 2549 forintba kerül, viszont az ár így kilónként már 16 993 forintra emelkedik: ez a kiszerelés tehát több mint 30%-kal drágább a Tesco Finest termékeknél.
Az Aldi is kínál “saját márkás Szamos” szaloncukrot, köztük kimérős változatban is, amely a legolcsóbb lehetőséget kínálja a prémium termék beszerzésére.
Az Aldi kimérős szaloncukrának kilós ára korábban 6290 forint volt, de jelenleg 7990 forint,
azonban itt is számíthatunk szezonális akciókra.
A saját márkás termékek térnyerésére egy idei kutatás is rámutat, ami a Pénzcentrum és Debreceni Egyetem együttműködésében született. Az eredmények szerint a válaszadók 52,3 százaléka a kereskedelmi márkás termékek minőségét azonosnak találja a gyártói márkás termékekkel.