A bútoróriás kétperces nyelvleckékkel kelti fel a fiatalok figyelmét, hogy elkezdjenek svédül tanulni. Noha a videókat eredetileg gyerekeknek szánták, segítenek másoknak is, akik folyton azon gondolkodnak, hogyan nevezi el az IKEA a termékeit. A földrajzról, a családról és a természetről szóló leckék által a fiatal és az idősebb nézők egyaránt megtudják, hogy a GNARP – háromrészes konyhai eszközkészlet – egy svéd városról kapta a nevét és azt is, hogy a KOLJA (az egyik tükör) jelentése foltos tőkehal, míg az AINA párnahuzat egy lány nevét viseli – írja a DesignTaxi.
A videókat az IKEA UK számára készítették a Guts & Glory márkastratégiai cég és a Hope & Glory PR ügynökség segítségével, ám mások is kedvükre hallgathatják. “A home office és az otthoni iskoláztatás nem könnyű feladat, a szülők hihetetlen munkát visznek véghez ebben a nagyon nehéz helyzetben” – osztotta meg véleményét a Campaign Live-on keresztül Thomas Parker, az IKEA UK és Írország üzletvezetője. Hozzátette: “Ezeket a szórakoztató, oktató órákat azért hoztuk létre, hogy a gyerekeket rövid ideig lefoglaljuk, és a szülőknek egy pici időt biztosítsunk nap közben – legyen szó órák közötti időszakról vagy amikor befejeződött az otthoni oktatás.”
Földrajz:
Család:
Természet: