Trending
2020. november 28.
Színváltós poharak több Starbucks-ban - Így ösztönzik a fogyasztókat a többszöri használatra
A Starbucks arra biztatta az ügyfeleket, hogy fenntarthatóbb életet éljenek - ehhez az újrafelhasználható poharakkal is hozzájárul. Sőt, megédesíti azáltal, hogy az italok hatására megváltozik a pohár, kis konfettire hasonlító darabok jelennek meg rajta.
A Starbucks Singapore pohara az ünnepi szezonhoz passzol: konfettik jelennek meg rajta, amikor hideg italt tartalmaz. A színes díszek ösztönzést adnak az ügyfeleknek arra, hogy a hőmérséklet-érzékeny poharat folyamatosan, újra és újra felhasználják egy Starbucks kávézóban vagy otthon.

A limitált példányszámú termék a Starbucks Singapore és a délkelet-ázsiai Lazada online piactér együttműködésének része volt, annyira népszerűnek bizonyult, hogy máris elfogyott, nincs már raktáron. Ám nem csak ott, az Egyesült Királyságban élők számára is előrukkoltak a egy színváltó újrafelhasználható pohárral, amit időben kiadtak az ünnepekre – ez azonban forró folyadék hatására vált zöldről vörösre – írja a Designtaxi.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A címlapon fut
Sárgabaracklekvár-teszt: legyőzi a bolti a házit?
A Mielőtt megveszed legújabb részében hatféle sárgabaracklekvárt kóstoltunk. Vakteszteltük például a Lidl és a Spar saját márkás termékeit, ahogy a Darbo és az Univer lekvárját is. A nagy kérdés ezúttal nemcsak az, hogy megéri-e a drágábbra költeni, hanem az is: létezik finomabb a házi lekvárnál?
0 seconds of 6 minutes, 45 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9