A Starbucks számos környezetbarát megoldást vezetett be az elmúlt években, például a szívószálmentes fedőt, a műanyagszívószálakat lecserélte fenntartható, papírszívószálakra, valamint a fenntartható forrásból származó faevőeszközöket helyezett el üzleteiben, folyamatosan arra törekedett, hogy működését és kínálatát is zöldebbé tegye. Szeptembertől a Közösségi Erdőkért Alapítvánnyal (MyForest) együttműködve egy újabb lépést tesz a zöldebb jövő irányába: hetedikétől a vendégeivel közösen a magyar erdőterületek növeléséhez is hozzájárul.
Annak érdekében, hogy a vásárlókat a zöld megoldások választására ösztönözze, országszerte húsz forinttal megemeli minden üzletében az egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohárba értékesített ital árát, amely többletköltséget faültetés céljára adományoz a Közösségi Erdőkért Alapítványnak (MyForest).
Azok a vendégek, akik saját termoszukba, vagy reusable cup-ba kérik italukat, továbbra is 160 forint kedvezményt kapnak a Starbucks kávézóiban. A zöld megoldások előtérbe helyezésére bátorítva vendégeit, a vállalat üzleteiben szeptember 7. és 30. között minden reusable termék, a reusable cup, a cold reusable cup és a reusable water bottle féláron érhető el, így, már kevesebb, mint 500 forintért megvásárolható az ikonikus és tudatos Starbucks pohár. A jól bevált, többször használható poharak mellett a Starbucks ugyancsak szeptember 7-től, alternatívaként bevezeti a Circular Cup bögrét, amely újrahasznosított papírpoharakból készül – írja a MárkaMonitor.
Az idén hároméves Starbucks Rewards program még több környezettudatos lépést tesz lehetővé, valamint további kedvezményeket biztosít a vendégek számára. A programba az ősz első hónapjában regisztráló új tagokat ajándék vászontáskával lepi meg a vállalat, valamint azok a vásárlók, akik a Starbucks Rewards kártyájukkal egyenlítik ki a számlát, ajándékba kapják az italkülönlegességet rejtő reusable cupot.