Az új termékcsalád élelmiszerei idén augusztus 19-től kezdődően kerülnek az áruházak polcaira, mégpedig folyamatosan – adta hírül a boltlánc. Bíznak benne, hogy a hazai áruk új, saját márkás családja elnyeri a vásárlók tetszését, és a továbbiakban bővíteni tudják a kínálatot, minél több hazai gazdát és termék-előállítót bevonva a márka építésébe.
Félszáz élelmiszertermékkel bővült a kínálat
A vállalat áruházaiban széles körben megtalálhatóak a magas minőségű és kedvező árú saját márkás termékek, ezek között pedig a különleges fogyasztói igényeket kielégítő árucikkek is. A SPAR Magyarország 1997-ben kezdett saját cégnevével megjelölt termékeket bevezetni a piacra és azóta is folyamatosan fejleszti a kínálatot. Az üzletlánc jelenleg több mint 30-féle saját termékcsaláddal rendelkezik. Tavaly a SPAR saját márkás termékeinek aránya élelmiszer-területen 29,9%, míg a vegyi áruk kategóriájában 18,6% volt.
A „SPAR HAZAI.SZERETEM” termékcsaládjához tartozó élelmiszereket egytől egyig itthoni gyártóktól és beszállítóktól szerzik be. Az ezen a néven forgalmazott több mint félszáz élelmiszertermék – többek között kolbászok, húskészítmények, tészták, tejek, tejtermékek, szörpök, savanyúságok és készételek – a SPAR és City SPAR szupermarketek, az INTERSPAR hipermarketek, illetve a SPAR market, SPAR partner áruházak kínálatát gazdagítja.