A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyre a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat és üzletláncokat. A Spar Magyarország lett „Az év szupermarket üzletlánca 2024” cím nyertese, a tavaly átadott debreceni Interspar pedig megkapta „Az év hipermarket üzlete 2024” elismerést. A Mikepércsi úton 2023 novemberében nyitotta meg a vállalat a Hajdú-Bihar vármegyei település második Interspar áruházát.
A 2600 négyzetméteres területen több mint húszezer termék közül válogathatnak a vásárlók. A hipermarketben környezettudatos megoldásokkal, például LED világítással és szén-dioxid alapú hűtéstechnológiával, valamint digitális árkijelzőkkel is találkozhatnak a vásárlók.
„Az Év szupermarket üzlete 2024” címet egy budapesti SPAR érdemelte ki.
A Szent Imre utca és a Görgey Artúr utca sarkán található újpesti áruházat a vásárlók kényelmére és a fenntarthatóságra fókuszálva alakította át tavaly a vállalat. A saját beruházással megvalósult modernizáció eredményeként az üzlet széles termékválasztékot kínál, beleértve az egészséges élelmiszereket és kényelmi termékeket.
Vásárlói nívódíjat is kapott az üzletlánc
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat 2018-ban a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította azzal a céllal, hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. A Magyar Termék hűségoldalon végzett online kutatásban a legtöbb válaszadó a SPAR-t jelölte meg, ahol a legkönnyebben megtalálja kedvenc Magyar Termék védjegyes termékeit, így a Kereskedelmi Nívódíj története során másodszor, 2023 után 2024-ben is a SPAR Magyarország nyerte el a Vásárlói Nívódíjat.
Díjakkal értékelték a SPAR fenntarthatósági törekvéseit
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A versenyen idén Zombory Csilla lett a Fenntarthatóság nagykövete, Csilla a SPAR Magyarország minőség- és környezetirányítási vezetője. Mint a sajtóközleményben írták, Zombory Csilla az elmúlt 4 évben kiemelkedő szerepet vállalt a visszaváltási rendszer (DRS) beindításában Magyarországon.
A vállalat „Az S-BUDGET darált hús csomagolásának csökkentése a környezet védelmében” című pályázata pedig „Csomagolás” kategóriában nyert díjat.
Aranyat ért a SPAR magas márkaélménye
A SPAR mindig is nagy erőfeszítéseket tett azért, hogy olyan szolgáltatásokat is elérhetővé tegyen vásárlói számára, amelyek megkönnyítik a vásárlást a mindennapokban, ugyanakkor garantálják a minőséget és a megbízhatóságot. Ezt értékelte Az év vásárlóbarát díja 2024 versenyen a Store Insider magazin kiadója, melynek keretében az FMCG gyártók, forgalmazók, szolgáltatók és kerekedők fogyasztóknak szánt, kiemelkedő ügyfélélményt nyújtó megoldásait kereste. A megmérettetésen a díj arany fokozatát kapta a SPAR Magyarország márkaélmény kategóriában.
A mangószörp is tarolt
Harmadik alkalommal adták át a Nők Lapja Food Awards díjakat. A pályázatra nevezett élelmiszerekre és italokra a magazin online portálján szavazhattak az olvasók. Az alkoholmentes italok főkategória szörpök és italporok alkategóriájában díjat kapott az 500 milliliteres SPAR prémium mangószörp.
Az Inno d’Or – Az Év innovációja 2024 versenyen élelmiszer kategóriában pedig első helyezést értek el a SPAR purpur család zsemle és kakaós csiga termékei.