Tavaly áprilisban a megkérdezettek 40 százaléka mondta, hogy kevesebbet kíván utazásra és nyaralásra költeni. 2021 márciusára már a válaszadók közel 40 százaléka tervezgetett belföldi nyaralásokat, 20 százalékuk pedig külföldit. Az autósok lassan visszatérnek a járvány előtti szokásaikhoz, ami többek közt a kutaknál csapódik le. “A Shell magyarországi töltőállomásain a kávéértékesítés volumene újra közel hasonló szinten van, mint 2020 elején”- idézi Zákány Matild, a Shell Hungary Shop Üzletágának vezetőjének szavait a Turizmus Online.
Fontos szempont a kávé
Az NMS Market Research által végzett felmérés szerint a 3 órás és annál hosszabb autóutak során a magyarok többsége rendszeresen megáll egy rövid pihenőre, általában töltőállomásokon – felfrissülnek, isznak valamit, itt jön képbe jó barátunk, a kávé. A koffeines ital fogyasztásának gyakorisága Magyarországon egyenes arányban van a tankolások számával, így mindenképpen érdemes megragadni a lehetőséget, és a töltőállomásokat rövid kávészünet helyszínévé alakítani.
A vásárlók 2/3-a inkább a töltőállomáson fogyasztja el kávéját, hogy egyben rövid pihenőt is tartson.
A trendeket nézve arra számítanak, hogy a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon, ahol nem csak a pihenés, a finom falatok, hanem a jó kávé is garantált: két egyedi kávékeveréket is kínálnak, melyek teljes mértékben megfelel a legmagasabb szintű fenntarthatósági és etikai követelményeknek. Azokban az egységekben pedig, ahol nincsenek professzionális karos kávégépek, a cég automata gépeket szerel fel, amelyek pont azt a minőséget képviselik, mint karos társaik. Az már csak a hab a tortán, hogy az egyes állomásokra betérők akár a bevásárlást is elintézhetik a Tesco minishopokban.