Az egekbe törő számokról írt az ázsiai vállalat egy, az évet értékelő céges bejegyzésben – adta hírül a Hvg.hu.
Kifejezetten optimista a Samsung az összecsukható készülékeik piaci produktivitásának tekintetében.
A jelentések tükrében erre minden oka meglehet, hiszen jól fogytak a mobilok: bár konkrét számot nem írtak, de azt jelezték, hogy 2021-ben négyszer több összehajtható készülék talált gazdára, mint 2020-ban. Ez pedig jócskán meghaladta az előzetes várakozásokat.
Az eladások megugrása mögött a Galaxy Z Fold3 és a Galaxy Z Flip3 augusztusi piacra lépése áll.
A belépő erősre sikeredett, ugyanis a két modell összesített értékesítése alig egy hónappal a szállítás megkezdése után, átlépte az egymillió darabot. Erről csak annyit, hogy 2020-ban összesen nem adtak el ennyi összehajtható Samsung telefont.
A dél-koreai vállalat gyakorlatilag a teljes szegmensben uralkodóvá vált: mára már 88 százalékot mondhat magáénak az összehajtható telefonok piaci részesedéséből.