A Márkamonitor számolt be róla, hogy hamarosan végleg eltűnik a boltok polcairól a Sága, amit a Master Good, a legnagyobb magyar baromfifeldolgozó cég vásárolt fel három évvel ezelőtt, 2020-ban. A három év alatt folyamatosan történtek technikai fejlesztések, a nemrég huszonötödik születésnapját ünneplő Füstli csomagolásán azonban már alig lehet észrevenni a Sága feliratot – a jövőben a Master Good vizuális jelenléte még hangsúlyosabb lesz és fokozatosan végleg elbúcsúzik majd a Sága márkanévtől.
-A Sága megvásárlásával a Master Good egyszerre vásárolt márkanevet és piacot, valamint a sárvári gyár készítménygyártó kapacitását – magyarázza Bárány László, a Master Good tulajdonos-ügyvezetője. – A fogyasztók számára a Sága márkanév egy rendkívül magas, valóban közel 100%-os ismertséggel bír.
Tudjuk, hogy bátor lépés elengedni egy ilyen márkanevet.
Egyelőre a co-branding megoldást választottuk, a termékeken mindkét logó megjelenik, hosszú távon azonban a Master Good márkát tartjuk majd meg.