A mai világban egyre nehezebb olyan terméket a piacra dobni, amire mindenki felkapja a fejét. Holott igazából ma már egy jó hírverés legalább annyira fontos, mint maga az áru, amit eladni próbálnak. Épp ezért tűnik különösen jó húzásnak az Applebee nevű étteremlánc legújabb dobása: a népszerű, tipikusan amerikai ételeket felszolgáló cég ugyanis nemrég egy négy darabos rúzskollekciót mutatott be – amiknek egytől-egyig különböző fűszerezésű csirkeszárny ízesítése van.
A szépségiparban sok szempontból forradalmi változások mennek végbe: egyrészt erősödik azoknak a tábora, akik a házi készítésű, mindenmentes, természetes kozmetikumokat részesítik előnyben, a másik oldalon pedig felerősödött az igény arra, hogy minél extrémebb, meglepőbb termékeket vegyenek igényben a vásárlók. Az utóbbi tábort erősíti az Applebee legújabb terméke is: a csirkeszárny ízű rúzskollekció – írja a designtaxi.com. Első hallásra természetesen meglepő, hogy egy étteremlánc beszáll a szépségiparba, a cég menedzsere szerint azonban semmi másról nincs szó, csupán arról, hogy megpróbálják kielégíteni a vásárlóik igényét.
-Miről ismernek minket? Egyrészt arról, hogy a legtöbb fiatal hozzánk jön el vacsorázni, ha első randiról van szó, másrészt pedig a csirkeszárnyainkról. Miért ne lehetne ezt a kettőt összekötni? – teszi fel a költői kérdést Joel Yashinsky.
Kiválasztottuk a négy legnépszerűbb csirkeszárnyunkat, amiket a legtöbben rendelnek és ezekből alkottuk meg a rúzsok ízesítését.
Természetesen odafigyeltünk arra is, hogy a termékeinket mindenféle állatkísérlet mellőzésével alakítsuk ki. Egyszóval: akik szeretik a csirkeszárnyainkat, most már akár egész nap érezhetik a mennyei ízeket az ajkukon!
A négy különböző rúzst a következő ízekben lehet megvásárolni: mézes-csípős, édes chilei, barbecue és csípős bivalyhús ízesítéssel. A kollekció darabjai természetesen árnyalatban is eltérnek egymástól, van köztük natúr, korallszínű, a két csípős ízesítésű darab pedig nyilvánvalóan a vörös két különböző árnyalatában érkezik. A terméket az Applebee-vel összeálló Winky Lux nevű szépségipari márka alkotta meg, a kollekcióhoz pedig még egy zenés videót is készítettek, hogy teljes legyen a kép. Ebben – ahogy azt a cég menedzsere már előre vetítette – négy szingli nő indul első randira az étterembe, ahol aztán természetesen a rúzs segítségével mindenkit sikerül megőrjíteniük. A termékek külön-külön és egyben is megrendelhetők: egyesével hétezer forintot kóstálnak, az egész kollekció pedig huszonnégyezer forintért lehet a miénk.