A rendszer megújításával a Rossmann azt akarja elérni, hogy 24 órán belül, vagy akár ennél hamarabb választ kapjanak kérdéseikre ügyfeleik – írja a Napi.hu.
A cég ezzel a lépéssel új munkahelyeket teremtett, ráadásul fejlesztette a technikai hátteret felhasználóik, vásárlóik érdekében.
A vállalat új online és telefonos ügyfélszolgálata hétköznapokon már reggel hét órától fogadja a megkereséseket egészen este kilenc óráig. Hétvégén pedig reggel nyolctól délután fél ötig.
Ahhoz, hogy a kiterjedt rendszer megfelelően működjön, tapasztalt munkaerőre volt szükség, így az értékesítésből érkezett kollégákkal erősítettek, akik közül többen 20 év tapasztalattal rendelkeznek.
Minderről Flórián László ügyvezető nyilatkozott, aki elmondta, hogy mindezt azoknak a munkatársaknak biztosították, akik korábban olyan üzletekben dolgoztak, melyeket vidéken kénytelenek voltak bezárni.