Beyoncé szereplésével, Rév Marcell forgatásában jelent meg a Levi’sREIMAGINE kampányának legújabb darabja: az énekes a Levi’s Jeans című szám videoklipjét a magyar operatőrrel közösen készítette, számol be a TrendHunter.
A legamerikaibb farmer
Rév Marcell Emmy-díjas magyar operatőr nem először forgatott világsztárokkal: korábban együtt dolgozott Billie Eilish-al, Dua Lipa-val és Miley Cyrus-al is, operatőri munkáját pedig az Eufória című sorozatban díjazták – emlékeztet a Telex.
Legújabb munkája Beyoncé Levi’s Jeans című dalához készült: a reklámként is funkcionáló videóklipben a 32-szeres Grammy-díjas énekesnőt látjuk, amint egy nyilvános mosodában tisztítja Levi’s farmerét. A videó a Levi’s REIMAGINE kampányának része:
hosszú távú együttműködésre számíthatunk a farmeróriás és az új arcát mutató énekesnő részéről.
Az széleskörű kampány során exkluzív termékeket és tartalmakat láthatunk, számos platformon: televízióban, szabadtéri plakátokon, digitálisan, a közösségi médiában és nyomtatott formában is láthatjuk a kreatív anyagokat. A megjelenésekre világszerte, nagyvárosokban kerül sor: többek között San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Párizs, London és Berlin is lesz részese a kampánynak.
Beyoncé a TrendHunternek így nyilatkozott az együttműködésről: “A My Levi’s Jeans című dalom ünnepli a viseletet, ami szerintem az igazi Americana egyenruha: valami, amit mindannyian büszkén viselünk.
Megtiszteltetés, hogy a Levi’s-el dolgozhatok egy ízig-vérig amerikai látványvilág megteremtésén.
A farmer anyagát eddig legtöbbször férfiszemszögből láthattuk, és ezért a kampány miatti újragondolás női szemszögből kiemelten fontos számomra. Alig várom, hogy láthassam, hogyan tudunk tisztelegni a női erő előtt ebben az együttműködésben.”