A magyar találmány egyedülálló, ezért nem véletlen, hogy a vásárlók kedvence lett azokban a Rossmann üzletekben, ahol elérhető. A Respray alapítói elárulták, hogy álmukban sem gondoltak ekkora érdeklődésre és ilyen pozitív fogadtatásra. A hazai vásárlók elismerésén túl több nemzetközi megkeresést is kaptak – írja a STOREinsider.
Már három automatát működtet a Rossmann
Jelenleg Budaörsön, a budapesti Mammutban és újabban a Flórián téri üzletében is elérhető a Respray automata. A drogériahálózat szerint bátran kijelenthető, hogy a vásárlók nyitottak arra a megoldásra, hogy az újratölthető fújós dezodor használatával tegyenek a fenntartható, zöld jövőért, és akár a negyedére csökkentsék a saját ökológiai lábnyomukat.
A Respray alapítói arról számoltak be, hogy már az első napokon nagyon sokan megnézték a gépeket. Viszont fogták a fejüket, amikor valaki elárulta, hogy 200 kilométert utazott a Respray automatája miatt, hiszen ez szögesen ellent mond a feltalálók fenntarthatósággal kapcsolatos elképzeléseiknek.
Meglepően sokan használják az automatákat
A Rossmann oldaláról is egyértelmű sikerként élik meg, hogy az automaták elérik a vásárlókat és kifejezetten jó eladást is produkálnak. A drogériahálózat ügyvezető igazgatója, Flórián László szerint nagyon büszkék arra, hogy ezek a világszinten is egyedülálló automaták náluk, a magyar üzletekben érhetőek el elsőként.
Budaörsön a nyitás óta több mint tízszer annyit töltöttek a vásárlók, mint ahányat eladtak a TOP1 fújós márkatermékből.
A Mammutban pedig 2-3-szor annyit töltöttek, mint amennyi a normál Isana dezodorok eladása volt. Hosszú távon nem csak az automatával rendelkező üzletek számát, hanem az utántölthető illatokat is szeretnék bővíteni.