A járványhelyzetre való tekintettel a Príma is fontos intézkedéseket vezetett be az online vásárlással és házhozszállítással kapcsolatban: korábban megváltozott például az ÁSZF, ideiglenesen, határozatlan ideig a leadott rendelések módosítási lehetősége szünetel, emellett bizonyos termékkategóriákban súlykorlátot vezettek be, valamint egyes termékeknél a megvásárolható mennyiséget is korlátozták. Vannak azonban, akik extra kérésekkel bombázzák az ügyfélszolgálatot.
Türelmet kérnek a vásárlóktól
A Príma oldalán található rendkívüli tájékoztatóban felhívják a vásárlók figyelmét, hogy a rendszer minden rendelésnél az aktuálisan elérhető időpontokat kínálja fel. A megnövekedett kereslet miatt jelenleg 3-4 óra alatt telnek be az időablakakok, illetve az oldal működésében esetenként hibák is előfordulhatnak, de mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél több rendelést tudjanak teljesíteni. Vannak azonban olyan kérések, amiket sajnos nem tudnak teljesíteni.
“A vásárlóink védelme érdekében rendszerünk zárt, így a megrendelések törlésén kívül, kollégáink (bele értve az ügyfélszolgálaton dolgozókat is), nem tudják a megrendeléseket módosítani, nem tudnak extra időablakot, kiszállítási időt adni. Kérjük, ilyen kérésekkel ne terheljék ügyfélszolgálatainkat. Kérjük, legyenek türelmesek kollégáinkkal! Feszített munkatempóban mindannyian azon dolgozunk, hogy minél több rendelést házhoz tudjunk vinni. Megértésüket és türelmüket köszönjük” – írták.