Manapság egyre többen választják az online vásárlást, aminek köszönhetően nem kell az emberekkel teli boltba merészkedni, hanem a vásárlók interneten leadhatják a rendelésüket és “csupán” a futárral kell érintkezniük a házhozszállításkor. A járványhelyzet miatt azonban a Príma is bevezetett rendkívüli intézkedéseket az internetes rendelésekkel kapcsolatban.
A módosítás szünetel!
“Mivel a megrendelések kiszállítása, a megrendelt termékek átvétele nem oldható meg kontaktus mentesen, hatósági járványügyi megfigyelés alatt álló személyeket nem szolgálunk ki, betartva a hatósági előírásokat” – kezdi tájékoztatójában a Príma, hozzátéve: több változtatást is be kellett vezetniük.
“2020.03.18 12 órától leadott céges megrendeléseket nem áll módunkban kiszállítani, azokat ellenőrzés után töröljük. A törölt rendelésekkel kapcsolatos egyedi elbírálásokért a vásárlást visszaigazoló levelünk alján jelzett elérhetőségeken érdeklődjön. Magánszemélyeket, szociális intézményeket, bentlakásos iskolákat, idősek otthonát továbbra is kiszolgálunk.
A 2020. március 25-ig érvényes akciós újságunkban meghirdetett, valamint korábban több online csatornán hirdetett, honlapunkon történő regisztráció esetén az első vásárláshoz nyújtott kedvezményt nem tudjuk biztosítani, a kedvezmény kupon a regisztrációt követően idegilenesen nem bocsájtjuk rendelkezésére az új regisztrált vásárlóinknak. A már elküldött kuponok a jelzett határidőig beválthatók” – írják a közleményben, amiben azt is kijelentették, hogy a megváltozott általános szerződési feltételek értelmében ideiglenesen, határozatlan ideig a leadott rendelések módosítási lehetősége szünetel.
Az esetleges időszakos beszállítói hiányok miatt előfordulhat, hogy egyes termékeket nem, vagy csak korlátozott mennyiségben tudnak kiszállítani, és több terméket átmenetileg ki kellett venniük a kínálatukból.
Arra is felhívták a figyelmet, hogy a hirtelen megnövekedett rendelések miatt a következő napokban lehetnek késések a kiszállításoknál.
Javaslataik az online vásárláshoz
Javaslatokat is tettek a vásárlóknak, például hogy részesítsék előnyben a bankkártyás fizetést. Azt is leírták, hogy minden nap délben nyílnak meg az új, egy héttel későbbi nap időablakai, ám ezek az időpontok néhány óra alatt betelnek, így ajánlott, hogy a vásárló a déli órákban adja le a rendelését.
“Rendszerünkben az időpontot akár a vásárlás megkezdése előtt is ki tudja választani. Kérjük, kattintson a „Hova szállítunk?” menüpontra, legyen szíves megadni a szállítási címe irányítószámát, majd ezt követően válassza az „időpontot foglalok” lehetőséget. Felhívjuk figyelmét, hogy az így kiválasztott időpontokat fél órán keresztül tartjuk lefoglalva. Amennyiben várhatóan ennél hosszabb időt vesz igénybe a kosár összeállítása, javasoljuk, hogy elsőként a megrendelni kívánt termékeket válogassa össze kosarába, vagy hozzon létre bevásárlólistát, melyről bármikor egyetlen kattintással kosárba helyezhető minden termék” – áll a tájékoztatóban egy újabb jó tanács.