A Casa del Caffè Vergnano egy családi tulajdonban lévő kávéipari vállalkozás, 1882-ben indult, tavaly pedig mintegy 7000 tonna prémium minőségű kávét értékesített a világ több mint 90 országában. A márka bevezetése fontos mérföldkő a Coca-Cola HBC Magyarország számára is, kiegészíti a Costa Coffee jelenlegi termékkínálatát, és lehetővé teszi a vállalat számára a fogyasztói ízlések és szegmensek még szélesebb körének kiszolgálását – írja a MárkaMonitor. A választékban különböző eredetű és intenzitású espresso variánsok, koffeinmentes, illetve a helyi ökoszisztémát figyelembe vevő organikus termesztésű bio kávék találhatók, amelyek Magyarországon szemes, őrölt és kapszulás kiszerelésekben érhetőek el a vevőpartnerek és a fogyasztók számára a kiskereskedelmi üzletekben, valamint a szállás- és vendéglátóhelyek kínálatában.
“A Caffè Vergnanóval és a Costa Coffee-val együtt egy kiemelkedő kávéportfóliót építhetünk fel, amely még szélesebb fogyasztói körnek hozza el a minőségi kávézás élményét. 2020 első felében a Costa Coffee-val a kávé kategória újra megjelent a kínálatunkban, és az ott megszerzett tapasztalatokkal felvértezve arra törekszünk, hogy a Caffè Vergnanóval is hasonló sikereket érjünk el. Hálásak vagyunk a Caffè Vergnano csapatának bizalmáért, és tiszteljük a vállalat 140 éves történetét, elkötelezettségét és négy generáción átívelő kávészenvedélyét, amely az autentikus olasz kávéélmény szinonimájának tekinthető nagymúltú és neves kávémárka megszületéséhez vezetett.” – mondta el Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója.