Formabontó módon, az egyedi, miniatűr világokban készített fotóiról híres Lampert Benedek közreműködésével mutatja be legújabb kampányában a hazai húsipari márka szalámi termékeinek megújult csomagolását és jellegzetes karakterjegyeit – írja a Márkamonitor.
A Pick célja az volt, hogy a több mint másfél évszázados hagyományra épülő márka megújulásának üzenete a fiatalabb célcsoporthoz is eljusson.
Lampert Benedek elfogadta a cég felkérését, és a közös munka eredményeként három egyedi fotót alkotott, melyek újszerű és izgalmas módon mutatják meg a fogyasztóknak, hogy a szeletelt PICK szalámik megújult, 14%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készült csomagolása.
A képek azt is szemléltetik, hogy milyen informatív, megkülönböztető termékelőnyök kerültek az új címkékre, illetve mik azok a speciális gyártási folyamatok (többek között a bükkfán füstölés és az érlelés során keletkező nemespenész szélesztése – azaz a felesleges penész lekefélése), amiknek köszönhető a PICK Téliszalámi jellegzetes íze, illata és megjelenése.
Lampert Benedek az úgynevezett toy photography műfajon belül alkot, azaz miniatűr tárgyakkal valósághű környezetet és jeleneteket teremt. „Ehhez figurákat, egyedileg készített eszközöket használok főként, és lehetőleg minden látványelemet természetes eszközökkel oldok meg. „Utómunka tekintetében a szín- és fénybeállításokkal foglalkozom a legtöbbet, hogy lehetőleg minél filmesebb, erős hangulatú legyen a kép” – nyilatkozta a fotóművész a Márkamonitornak.
A Pick-projekttel kapcsolatban Lampert Benedek kulisszatitkokat is megosztott az olvasókkal. Elmondta, az alkotási folyamat különleges élmény volt számára “a díszlet építésétől, a figurák beállításán át, a füstölésig és a tűzgyújtásig, ugyanis a füstölést-érlelést közösen bemutató fotón valós füst és valós lángok láthatóak“.