A korábbi 2 literes palackhoz képest 25 százalékkal csökkent az új kerülete annak érdekében, hogy a fogyasztók minél kényelmesebben tarthassák a kezükben, miközben öntik a kólát. Amellett, hogy az újratervezés kezelhetőbb fogást nyújt, megakadályozza a további műanyag felhasználást, ráadásul az új palack címkéje 24 százalékkal kevesebb anyagot használ, mint az eredeti.
Az új dizájn nemcsak a 2 literes Pepsit érinti, hanem az MTN Dew, a Crush, a Dr. Pepper és a Schweppes Ginger Ale termékeket is a tengerentúlon. Emily Silver, a PepsiCo innovációért felelős alelnöke elmondta: “Ez az újratervezés lényegesen megkönnyíti a fogyasztók számára, hogy az üvegeket a polcról elkapják és otthon öntsék.” Az új palackkialakítás része a vállalat azon lépésének, hogy a csomagolását az elkövetkező öt évben 100% -ban újrahasznosíthatóvá vagy biológiailag lebonthatóvá tegye – írja a Designtaxi.
Ide kattintva találsz képeket.