A Penny együttműködési megállapodást írt alá a Munch online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen.
Az április 17-i indulás napjától Budapesten, a Lehel téri és a József körúti PENNY-üzletekben háromféle Munch-csomagból választhatnak a vásárlók. A kínálatban szerepelnek zöldség-gyümölcs, szárazáru és meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el – olvasható az áruházlánc közleményében.
A Munch egy online platform, amin keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A Munch elérhető a böngészőből és telefonos alkalmazás segítségével is.
Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett “meglepetéscsomagot” vásárolnak meg előre, amelyet az előzetesen megadott idősávban az üzletben vagy étteremben vehetnek át.
Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.
A három hónapos tesztidőszak lejártát követően a Penny további egységeket vonhat be a Munch platformmal közös kezdeményezésbe.