A Penny Magyarország kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló minőségű termékek kerüljenek a vásárlók kosarába. Éppen ezért az áruházlánc február 22-től indult heti akcióiban számos termék árát akár 40%-kal csökkenti – olvasható a vállalat közleményében.
A most meghirdetett akciók keretében
- friss zöldségeket és gyümölcsöket,
- bizonyos húskészítményeket, fagyasztott élelmiszereket,
- vagy akár sós snack termékeket
kínál az üzletlánc valamennyi üzletében akár 40%-kal kedvezőbb áron. Emellett egyes friss húsok, pékáruk és tejtermékek ára is jelentősen csökken – írják.
A hagyományos, akciós újságban szereplő szezonális kedvezmények mellett a hűségprogramok is népszerűek; egyre több vásárló veszi igénybe a digitális Penny kártyát az applikáción keresztül. Emellett az áruházlánc honlapján, a Pénztárcabarát fogások menüpontban folyamatosan frissül a recepttár – áll a közleményben.