Közvetlen buszjáratot indítanak Budapestről a Parndorf Designer Outletbe
A jegy ára 29 euró lesz majd, a busz reggel 9 órakor indul, és az utasok körülbelül 5 órát tölthetnek a helyszínen vásárlással. A busz 16:30-kor indul majd vissza, és az esti órákban érkezik haza a magyar fővárosba – írja a Telex.
Rengeteg a magyar vásárló és dolgozó
Parndorf jól ismert a magyar vásárlók körében. Az outlet 1998-as megnyitása óta a látogatók egyhatoda magyar, és sok a magyar dolgozója is. Az outlet a legnagyobb magánmunkaadó Burgenlandban, a 2000 alkalmazott közel fele magyar vagy szlovák származású, és a dolgozók háromnegyede nő. A magyar vásárlók száma tavaly 27 százalékkal, az idei év első felében pedig 12 százalékkal nőtt.
A 37 ezer négyzetméteres központ folyamatosan bővül, most is jelentős fejlesztések előtt áll.
A McArthurGlen Európa vezető designer outlet üzemeltetője: 8 országban 24 outletet működtet, legutóbb Párizs mellett nyitottak egyet. Mario Schwann, az outletet működtető McArthurGlen globáls outletspecialista helyi vezetője elárulta, hogy a magyar vásárlók aránya stabil, 15-18 százalék között mozog, és amikor az outlet növekszik, a magyar érdeklődés is megnő az általános trendekkel együtt. 2019-ben 6,2 millió látogató volt a rekord, amelyet 2023-ban 6,8 millióra növeltek.
A cég forgalma évi 5 milliárd euró, és parndorfi helyszín egyik különlegessége, hogy három fővárostól (Bécs, Budapest, Pozsony) is csupán másfél autóútnyi távolságra esik.
Folyamatosak a fejlesztések
A 37 ezer négyzetméteres területen jelenleg 160 designer márkát kínáló központ folyamatosan bővül. A Parndorf Outlet nemcsak vásárlási lehetőségeket, hanem szállást, sőt, szórakoztató programokat is kínál. A cég büszke arra, hogy helyi termékeket is forgalmaz, és folyamatosak a zöldítési projektek is, mint például napelemek telepítése és energiatakarékos megoldások bevezetése.
Az outlet új fejlesztései között szerepel az éjszakai vásárlási lehetőségek bővítése is, mivel ezek olyan népszerűek voltak, hogy az eredetileg egyéjszakás programot négy éjszakára kellett elosztani.
Szeptembertől új márkák, mint a McQueen luxuscég, a Spyder, a Red Bull World, és a Tommy Hilfiger Kids is megtalálhatóak lesznek az outlet kínálatában.
A cég vezetése továbbra is nagyon számít a magyar vásárlókra, ezért indítják a shuttle-buszokat is. Azt nem tudni, hogy pontosan mennyi pénzt hagyunk az outletben, azt viszont igen, hogy a luxuscikkeket kereső közel-keleti, vagy ázsiai vásárlók egy vásárlóra jutó költése nagyobb.