Az OTP Bank online felületén megjelenő tájékoztatás szerint a szinkronizációs probléma azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg.
A hvg.hu egyik olvasója például arról számolt be, hogy miután vásárolt egy péksüteményt 700 forintért, a számláján 3000 forinttal több pénz jelent meg
A pénzintézet tájékoztatása szerint “a tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd”.
Azt írják, az OTP Bank szakemberei jelenleg is a technikai probléma mielőbbi elhárításán dolgoznak. Amint ez megtörténik, újabb tájékoztatást tesznek közzé. Az okozott kellemetlenségért elnézést kér a pénzintézet.
A hvg.hu érdeklődőére a bank azt is elmondta, a kártyás vásárlásokat nem érinti a hiba, az egyenlegek erejéig hozzáférhetőek az összegek.