Frissítés, 2025.10.31., 10 óra: “Az egyes bankszámláknál korábban tapasztalt szinkronhiba elhárult, az egyenlegek már a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják. Köszönjük ügyfeleink türelmét.” – tájékoztatott az OTP Bank.
Az OTP Banknál fennálló technikai meghibásodásról először kedden délelőtt számolt be a sajtó, a helyzet pedig azóta sem változott, legalábbis az ügyfeleket a pénzintézet online felületén jelenleg (csütörtök reggel 9 órakor) is ugyanaz a közlemény fogadja.
“Technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP Bank által vezetett számlák esetében. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg. Az OTP Bank szakemberei mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön. A tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd. Erről újabb tájékoztatást tesz közzé az OTP Bank, addig kérjük ügyfeleink megértését és türelmét. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk” – áll a tájékoztatóban.
Szerettük volna megtudni, hogy a fentieken túl mit tanácsol a bank az ügyfelei számára ebben a helyzetben, hogy honnan tudhatják az ügyfelek, hogy a valós összeget látják-e a számlaegyenlegükön, valamint, hogy mikorra várható a probléma elhárítása, de megkeresésünkre az OTP Bank egyelőre nem válaszolt.