Halasztást adott az ügyfeleknek az OTP, de fontos teendőre hívja fel a figyelmet
Frissítés:
Az OTP Bank lakossági ügyfeleinek igényeihez alkalmazkodva ideiglenesen, 2022. március 24-ig meghosszabbítja a SmartBank mobilbanki alkalmazás használatának lehetőségét, mert még mindig van több százezer olyan felhasználó, akik nem regisztráltak az új OTP MobilBank szolgáltatásra – írja a portfolio.hu. A „haladék” ellenére az OTP Bank továbbra is kéri érintett lakossági ügyfeleit, hogy mihamarabb regisztráljanak és próbálják ki az új mobilbanki alkalmazás funkcióit. A regisztrációhoz egy kis segítséget is kapnak ebben a videóban.
Még 2011-ben vezette be az OTP a Smartbank applikációt, ez a lakossági ügyfelek esetében március 1-jén működik utoljára a megszokott módon. A tájékoztatás szerint május végéig lesz elérhető, viszont csak az új internet- és mobilbank regisztráció funkció, valamint a szelfis számlanyitás lehetőség jelenik meg. A lakossági ügyfelek keddtől nem érik el a számláikat ebben az applikációban, valamint QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra sem tudják használni – írja a Napi.hu.
Az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása SMS-ben lesz lehetséges, amíg az ügyfél nem regisztrál az új Mobilbankba.
Helyette a lakossági ügyfelek az új OTP MobilBankot használhatják, melyen hozzáférhetők a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciók. A szolgáltatás használatáért egyelőre nem számít fel külön havidíjat a bank.
A nem lakossági ügyfelek továbbra is használni tudják a SmartBank minden funkcióját.