A FaceKom Pontok különféle kialakítású formáival elsőként a közeljövőben hazai plázákban, egyetemeken és egyéb sűrű látogatottságú helyeken futhatunk össze majd. A cég olyan mobilszobákat hozna létre, amelyek támogatnák a távoli ügyintézést.
Ezek a helyek Bodnár Zsigmond ügyvezető szerint működhetnek nonstop nyitva tartó postahivatalokként, bankfiókként, közműszolgáltatók ügyfélszolgálataként, kormányablakokként is. Az így létrejött egységekben ráadásul akár több lehetőséget is ötvözni lehetne.
A saját eszközzel végzett (mobiltelefonos vagy számítógépes) digitális ügyintézéssel szemben a FaceKom Pontok abban nyújtanának többet, hogy ezeket a tereket a távoli ügyfélazonosításhoz elengedhetetlen optimális világítással, eszközparkkal látnák el.
Illetve felszerelhetőek lennének olyan megoldásokkal (bankkártyaterminál, ujjlenyomatolvasó, okmányolvasó, mérleg, címke nyomtató), amelyek többféle ügyintézésre, így például postai küldemények feladására is lehetőséget adnak.