Szeptember vége óta foodpanda márkanévvel és még több innovációval folytatja a NetPincér, amelynek saját üzlethálózata, a NetPincér market már panda market néven érhető el. Az újítások egyik eleme az az együttműködés a MONYO Brewinggal, amelynek eredményeként elérhetővé vált a panda marketekben egy könnyed limitált kiadású Session IPA, a Panda Manna.
Sört rendelünk legszívesebben
A vállalat saját élelmiszerüzlet-hálózata tavaly december óta érhető el, az elmúlt időszakban pedig erős vidéki terjeszkedésbe kezdtek és már 12 panda market raktárból szállítanak ki a cég futárpartnerei.
Budapest mellett Debrecenben, Szegeden, Pécsett, Kecskeméten, Székesfehérváron, valamint Szolnokon is házhoz jönnek az élelmiszerek, illetve háztartási cikkek, év végéig pedig további városokban nyit a szolgáltatással a foodpanda.
Az elmúlt csaknem egy évben rengetegen kipróbálták a panda marketet és a tapasztalatok alapján, aki egyszer rendel a hálózattól, az máskor is visszatér. A statisztikák például azt is mutatják, hogy ha azonnali élelmiszer rendelésről van szó, akkor a sör a legnépszerűbb termék, ezt követi a víz és a kóla,valamint a tej, a zsemle, illetve a banán. A folyékony kenyér olyannyira közkedvelt, hogy hónapról hónapra tartja magát a képzeletbeli dobogón, a hét második felében és ünnepnapokon pedig még inkább a csúcsra tör. Átlagosan több, mint 60 féle sör közül választhatnak a vásárlók – köztük számos kézműves sörből – , a panda market ezek mellett a MONYO Brewinggal összefogva egy igazi különlegességgel is kedveskedik: egy limitált kiadású hazai sörrel, amit kimondottan csak az üzlethálózat rendelői számára készítettek.
A Panda Manna egy könnyed Session IPA, alacsonyabb az alkoholtartalma (4,8%). Amerikai (Centennial), valamint újhullámos német (Huell Melon) komlókat használtak fel, ezeknek és a hidegkomlózásnak köszönhetően illatban és ízben is egyaránt a mandarinos, sárgadinnyés ízjegyek dominálnak.