Évek óta hallani pletykákat arról, hogy bevezeti a reklámokat a Netflix. A streamingszolgáltató a jelszómegosztás ellen akar fellépni, és úgy tűnik, most tényleg bevezetik a régen halogatott megoldást: olcsóbb csomagokat kínálnak majd azoknak, akik hajlandóak reklámokkal együtt nézni a tartalmakat – írja a CNN nyomán a Pénzcentrum.
A lépést a Netflix vezérigazgatója évek óta erősen ellenzi, de a szolgáltató súlyos gondokkal küzd, miután kivonultak Oroszországból, 700 ezer előfizetőt veszítettek.
A hirdetési felületeken a Microsofttal dolgoztak együtt, ami “rugalmasságot kínált az innovációhoz” mind a technológia, mind az értékesítés terén, valamint erős adatvédelmet ígért a Netflix tagjai számára.
Arról még nincs pontos hír, hogy mikor vezethetik be ezt a csomagtípust, de korábbi információk szerint már 2022 vége előtt megtörténhet.
A Netflix alapcsomagja itthon 2490 forintba kerül, a standard változat 3490-be,
4490 forintért pedig 4K-felbontásban élvezhetjük a tartalmakat.