A német Aldi Nord és a Lidl akciós újságaiban újabban már nem írnak konkrét árakat, csak az akció mértékét adják meg – írja a Telex.hu.
A Lidlnél már fel is tűnt a “napi ár” jelzés, vagyis csak a vásárlás napján derül ki, hogy egészen pontosan mennyit is kell fizetni az így jelölt termékekért. Ezek jellemzően gyümölcsök vagy zöldségek egyébként.
A kiskereskedelmi lánc legújabb újságában már így jelölték egyebek között az áfonyát és a bio narancsot.
A Business Insider német kiadása rákérdezett az Aldi Nordnál, miért is van szükség arra, hogy az összegek ne szerepeljenek a felületeiken. Mint a válaszból kiderült, a prospektusokat előre készítik, és nem akarnak olyan információt közölni, ami menet közben már elavulhatott.
Jelenleg nagyobb, rövid távú áringadozások vannak, melyeket az energiapiaci áremelkedések, és az ukrajnai háború kettős hatása okoz.