A két világcég kollaborációjából létrejött termék potom 990 euró – írja a Napi.hu. Ennyiért talán elvárhatnák a vásárlók, hogy talán az eső ellen megvédi őket a méregdrága termék, de mégsem.
Kína első számú közösségi oldalán rendesen kiakadtak a divatrajongók, mivel nem látják értelmét egy olyan túlárazott esernyőnek, ami pont a vizet nem képes lepergetni.
A termékről egyébként a Gucci úgy ír, amely egy olyan árucikk, ami faragott nyírfa nyéllel rendelkezik, és Olaszországban készült.
A márka klasszikus piros-zöld színkombinációja ráadásul egy különleges G-alakú fogantyúval “egyedi megjelenést kölcsönöz tulajdonosának”.
Ugyanakkor nem érheti vád az olasz divatmárkát, mivel nem esőernyőként jellemzik az online áruházukban az árucikket, hanem napernyőként, megjegyezve azt is, hogy nem vízálló.