Ennek nézett utána a Növekedés.hu, megszólaltatva a magyar kiskereskedelem több szereplőjét is. A Lidl Magyarország úgy nyilatkozott, hogy bár érzékelhetőek az ellátási láncokban a gondok, az üzletlánc állandó kínálatában elérhető termékek esetében biztosított a zavartalan működés. Ráadásul a cég folyamatosan figyeli a fogyásokat, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a zökkenőmentességet fenntartsák.
Az Aldi sem érzékel jelen pillanatban a szokásosnál nagyobb volumenű fennakadásokat az ellátási láncokban. A Spar igazgatója még az ősz elején nyilatkozott a lapnak, melynek során Heiszler Gabriella kifejtette, hogy egy komplett termékcsoportot érintő probléma náluk sem fordulhat elő.
A növekedés.hu megkereste a Drogerie Marktot is, ahol szintén jól hírrel szolgáltak, hiszen a kereslet-kínálat mentén tervezik a logisztikai folyamataikat, melyekben nagyobb fennakadásokra egyáltalán nem számítanak.