Akkorát vált a legismertebb fast food birodalom – már ami a dizájnt illeti – hogy hamarosan első blikkre az ételek közül legfeljebb a sült krumplit fogjuk kiszúrni papírkiszerelésről – írja a Transpack az Octogon.hu cikke nyomán.
Egészen másként fognak kinézni
A McDonald’s globális csomagolásait gyakorlatilag teljes egészében újradefiniálja. A rajtuk megjelenő illusztrációk a gyorsétteremlánc adott termékeire fókuszálnak majd.
A multi a redizájn során sokkal inkább a tipográfiai megközelítésre ment rá. Mindezt egységes vizuális keretbe foglalva, az ételek egy-egy fontos összetevőjét hangsúlyozzák majd a csomagoláson.
Középpontban a termékek
Ezáltal a Big Mac szendvics dobozán a híres burger rétegeinek keresztmetszete tűnik majd fel, a McMuffint pedig egy fehér háttér elé helyezett hatalmas tojássárgaként képezik le. A Cheesburger esetében viszont az olvadó sajté lesz a főszerep.
A McDonald’s a második gyorsétteremlánc, amely idén új külsővel jelentkezett. Januárban a Burger King mutatta be teljes rebrandingelt arculatát.