Az áruházlánc vásárlóinak közvetlen elérését biztosítja a beszállítóknak a MediaMarkt új marketplace szolgáltatása. A felületre magyar vállalatok, vállalkozások is regisztrálhatnak mindössze 39 eurós havi díjért. Ennek köszönhetően a termékkínálat bővül, a cég többletbevételhez jut, míg a kisebb vállalkozások előtt értékesítési lehetőség nyílik meg. A platform béta fázisa már elindult Németországban, Ausztriában és Spanyolországban, és Magyarország csatlakozása is szerepel a tervek között.
A mediamarkt.de oldalon egyébként magyar vállalkozások is regisztrálhatnak és kínálhatják termékeiket, cserébe nettó 39 eurós havi díjat kell fizetniük, valamint értékesített termékekként valamennyi jutalékot, de már a tételek listázása is ingyenes a felületen – írja a MárkaMonitor.
A vállalkozások csatlakozási feltételei a következők:
- A vállalkozás székhelye az EU területén legyen
- Az unióban rendelkezzen adószámmal és kereskedelmi engedélyekkel
- Legyen EU-n belüli bankszámlája
- Működése során gondoskodjon az áruszállításról, beleértve a vásárolt áruk kiszállítását
- Rendelkezzen az EU-n belül raktárbázissal, ahol a visszárut is fogadni tudja
- Biztosítson a végfelhasználóknak német nyelvű ügyfélszolgálatot
- EAN kóddal legyenek ellátva termékei
- Megfelelő termékleírásokat biztosítson.
A rendelések kezelése, valamint a vásárlói kapcsolattartás is biztosított. Jelenleg a piactér integrációkat kínál a Plentymarkets, az Effectconnect és a Channelengine rendszerekkel, de a MediaMarkt hamarosan szeretné kiterjeszteni az integrációt különféle e-kereskedelmi szoftverplatformokra is.